חדשות

רמב"ם החל לפרסם את זמני ההמתנה בחדר המיון בפייסבוק

לדברי המרכז הרפואי, העדכון ייעשה פעמיים ביום ומוגש כשירות לציבור; מנהל ביה"ח: "ייתכן שהידיעה המוקדמת תחסוך כעס ותסכול המתלווים להמתנות הארוכות"

עדכון עומס בחדר המיון ברמב"ם, דרך הפייסבוק (צילום מסך: רמב"ם)

רמב"ם החל לעדכן את הציבור בנוגע לעומס בחדר המיון באמצעות הפייסבוק; דיווח על היוזמה פורסם אתמול (יום א') על ידי בית החולים, על רקע דו"ח משרד הבריאות שפורסם בשבוע שעבר, לפי זמן ההמתנה הממוצע בחדר מיון בישראל עומד על 3.5 שעות.

הנתונים יפורסמו פעמיים ביום, בעשר בבוקר ובארבע אחרי הצהריים, ויציגו את תמונת המצב העדכנית

לדברי בית החולים, עומסי המיון הם תופעה עונתית, ההופכת בשנים האחרונות ליותר ויותר שכיחה, ורבים מהפונים מוצאים את עצמם ממתינים זמן ממושך לטיפול במחלקה לרפואה דחופה.

שירות העדכון דרך הפייסבוק החל אתמול, והנתונים יפורסמו פעמיים ביום (עשר בבוקר וארבע אחה"צ) ויציגו את תמונת המצב העדכנית באשר לעומס בביה"ח.

לדברי פרופ' רפי ביאר, מנהל רמב"ם, "כאשר אדם צריך להגיע לבית חולים הוא יכול להיכנס לעמוד הפייסבוק, מכל מקום, ולהבין מה תמונת המצב בזמן נתון. הדבר מסייע לו בקבלת ההחלטה. כמובן שאנו מדברים על מצבים שאינם מצבי חירום. אנחנו עושים ככל יכולתנו על מנת להתמודד עם העומסים העונתיים, ולהעניק את הטיפול הטוב ביותר שניתן בתנאים שכאלה....ייתכן מאוד שהידיעה המוקדמת תחסוך לחלקם את הכעס והתסכול שמתלווים להמתנות הארוכות בחדרי המיון בבתי החולים".

לעדכון הראשון של בית החולים בעמוד הפייסבוק שלו לחצו כאן

נושאים קשורים:  חדשות,  המרכז הרפואי "רמב"ם",  פייסבוק,  חדר מיון,  מלר"ד,  עומסים
תגובות