חדשות

ד"ר עזיז דראושה מונה למנהל המחלקה לרפואה דחופה במרכז הרפואי "רמב"ם"

ד"ר דראושה, שנכנס לתפקידו השבוע, מחליף בתפקיד את ד"ר שלומי ישראלית; במקביל, ד"ר דן הוט מונה למנהל היחידה לכירורגיית כף יד בבית החולים

ד"ר עזיז דראושה (צילום: "רמב"ם")

ד"ר עזיז דראושה מונה השבוע למנהל החדש של המחלקה לרפואה דחופה במרכז הרפואי "רמב"ם" בחיפה. ד"ר דראושה, שכבר נכנס לתפקיד החדש, מחליף את מנהל המיון הקודם, ד"ר שלומי ישראלית. במהלך החודשים האחרונים שימש ד"ר אלכס סטריז'בסקי כמ"מ מנהל המלר"ד בביה"ח.

ד"ר דראושה הינו בוגר בית הספר לרפואה באוניברסיטה של סופיה, בולגריה ובעל תואר מוסמך בניהול מערכות בריאות מטעם אוניברסיטת בן גוריון בנגב.
הוא רופא מומחה בקרדיולוגיה, ברפואה פנימית וברפואה דחופה, ומשנת 2010 ועד שנת 2014 שימש כיו"ר האיגוד הישראלי לרפואה דחופה. בשנת 2011 צורף ד"ר דראושה כחבר כבוד למכללה האמריקאית לרופאי רפואה דחופה.

בעבר כיהן ד"ר דראושה כמנהל המלר"ד בבית חולים "העמק", תפקיד אותו מילא במשך 18 שנה, ולאחר מכן שימש כמנהל המלר"ד בבית החולים "הדסה" עין כרם במשך כ-3 שנים.

ד"ר דראושה פירסם למעלה מ-20 מאמרים בתחום הרפואה הדחופה בכתבי עת רפואיים מובילים בעולם, והוא מוזמן לעתים קרובות להציג את ממצאי מחקריו בכינוסים רפואיים בינלאומיים. מחקריו עוסקים בנושאי רפואה דחופה בכלל, וברפואה דחופה של הלב בפרט.

מנהל חדש ליחידת כירורגית כף היד

בתוך כך, ד"ר דן הוט מונה למנהל היחידה לכירורגית כף יד ברמב"ם, והחל אף הוא את תפקידו החדש השבוע. ד"ר הוט החליף בתפקיד את פרופ' שלום שטהל, שכיהן כמנהל היחידה במשך למעלה מ-25 שנה ופרש לאחרונה לגמלאות.

ד"ר דן הוט (צילום: רמב"ם)

ד"ר דן הוט (צילום: רמב"ם)

ד"ר הוט הינו מומחה בכירורגיה של היד הן בתחום האורתופדיה והן בתחום המיקרוכירורגיה. מאחוריו ניסיון של אלפי ניתוחים בתחומים אלו.

ד"ר הוט למד רפואה באוניברסיטת בן גוריון שבנגב. הוא סיים את לימודי הרפואה בשנת 1993 והתמחה בתחום האורתופדיה בבית החולים "תל השומר". את ההתמחות באורתופדיה סיים בשנת 2000, ולאחר מכן התמחה בכירורגיה של היד במחלקה לכירורגיה של היד בתל השומר, אותה סיים בשנת 2003.

בהמשך יצא ד"ר הוט להשתלמות בגרמניה, במחלקה לכירורגיה פלסטית בתחום הכירורגיה של היד ומיקרוכירורגיה של היד בבית החולים Bg Unfalklinik המסונף לאוניברסיטת היידלברג (Heidelberg).

לאחר חזרתו לארץ השתלב ד"ר הוט במחלקה לכירורגיה של היד בתל השומר כרופא בכיר. משנת 2010 ניהל ד"ר הוט את השירות למיקרוכירורגיה של היד בבית החולים "איכילוב".

נושאים קשורים:  חדשות,  מינויים,  ד"ר עזיז דראושה,  ד"ר דן הוט,  המרכז הרפואי "רמב"ם"
תגובות
אנונימי/ת
05.11.2015, 22:14

מה חבל שד"ר דראושה- מנהל מיון משכמו ומעלה- לא חזר לבית חולים ה"עמק"!
כמה רופאים עוד יפסיד בית חולים ה"עמק" ומדוע זה קורה??

אנונימי/ת
12.04.2016, 12:59

יש לשאול זאת את מנהלת בית החולים!!!!