חדשות

החל מיום ראשון: מטופלים במיון "איכילוב" יקבלו הודעה לנייד על בדיקותיהם

בית החולים מסר, כי הצעד הוא חלק מ"שיפור חווית המטופל", ונלווה לפיתוח אפליקציה ייחודית לרופאי המיון, ולפרסום זמני ההמתנה במיון ובמחלקות באתר האינטרנט

ניהול תור ממוחשב במיון "איכילוב" (צילום: "איכילוב")

המרכז הרפואי "תל-אביב איכילוב" הודיע הבוקר (ד'), כי החל מיום ראשון הקרוב, כל המטופלים שיגיעו לחדר המיון ויעברו בדיקות יקבלו מסרון לטלפון הנייד שלהם, שיעדכן אותם בזמן אמת על הגעת תוצאות הבדיקות.

המטרה, מסר בית החולים, היא לסייע למטופל להתעדכן ברצף הטיפול בו. כמו כן יפרסם בית החולים באתר האינטרנט שלו את זמני ההמתנה לניתוחים וגם לבדיקות במחלקות ובמרפאות השונות.

מנהל "איכילוב", פרופ' גמזו: "המטרה היא להעניק שירות ברמה הגבוהה ביותר במוסד רפואי ציבורי, אולם בסטנדרט המקובל כבר בכל ארגון עסקי"

בית החולים מסר, כי מדובר ב"סדרת מהלכים לשיפור השירות וחוויית המטופל". בין השינוייים תתבצע גם הארכת פעילות יחידת פניות הציבור באיכילוב עד השעה 19:00, למתן מענה מהיר לכל פנייה. בבית החולים נוספו באחרונה 16 מיטות לחדר המיון הפנימי, נפתחו עמדת מיון ראשוני בהן נלקחות בדיקות כבר בכניסה למיון ומופעלת אפליקציה חדשנית שמודיעה לרופא בזמן אמת, לטלפון הנייד שלו, על הגעת תוצאות הבדיקות של מטופלו.

פרופסור רוני גמזו, מנהל המרכז הרפואי איכילוב אמר הבוקר: "לצד טיפול רפואי מיטבי, על מערכת הבריאות להעניק למטופלים גם שירות איכותי ואנושי. אני רואה זאת כחובתנו, במיוחד משום שאנו מוסד ציבורי העוסק בהצלת חיים ופוגש את הציבור ברגעים הקשים ביותר".

לדבריו, "עלינו לנהוג בשקיפות מול המטופלים. שורת הצעדים הללו היא נדבך נוסף ביעדי בית החולים לשנים הקרובות. המטרה היא להעניק שירות ברמה הגבוהה ביותר במוסד רפואי ציבורי, אולם בסטנדרט המקובל כבר בכל ארגון עסקי".

 

נושאים קשורים:  חדשות,  המרכז הרפואי "תל אביב-איכילוב",  פרופ' רוני גמזו,  חדר מיון,  מלר"ד,  אפליקציה,  רפואה מקוונת,  חווית המטופל
תגובות