חדשות

התחייבות ב"איכילוב": תור לפגישה עם אונקולוג בתוך 48 שעות מקבלת אבחנת סרטן

פרופ’ עידו וולף, מנהל המערך האונקולוגי: "זה הזמן הקשה ביותר לחולה ולמשפחתו. המטרה שלנו היא לקצר את זמן ההמתנה, מתוך כוונה להפוך את ההתמודדות עם המחלה למעט יותר קלה ולהתחיל טיפול מציל חיים בהקדם האפשרי"

יחסי רופא-חולה (צילום: אילוסטרציה)

זמן ההמתנה לפגישה ראשונה עם רופא אונקולוג במערך האונקולוגי של בית החולים "איכילוב" בתל-אביב קוצר משמעותית - ויהיה מעתה 48 שעות בלבד מרגע ההפניה הראשונית של החולה; כך הודיע אתמול (ג') בית החולים.

מנהל "איכילוב" פרופ' רוני גמזו: "אני רואה במהלך חשוב זה מהפכה בתודעת השירות של בתי החולים הציבוריים בישראל"

פרופ’ עידו וולף, מנהל המערך האונקולוגי, אמר: "48 השעות הראשונות מרגע קבלת האבחנה לראשונה הן הזמן הקשה ביותר לחולה ולמשפחתו. בשלב הזה הם נמצאים עדיין באי-ודאות גדולה לגבי המחלה, הטיפול וסיכויי ההחלמה. לכן, המטרה שלנו היא לקצר את זמן ההמתנה עד לפגישה הראשונה עם אונקולוג, מתוך כוונה להפוך את ההתמודדות עם המחלה למעט יותר קלה ולהתחיל טיפול מציל חיים בהקדם האפשרי".

מנהל המרכז הרפואי "איכילוב", פרופ’ רוני גמזו, אמר: "אני רואה במהלך חשוב זה מהפכה בתודעת השירות של בתי החולים הציבוריים בישראל וקביעת סטנדרט שירותי חדש עבור החולים. מדובר בחלק ממגמה כללית ורחבה ב'איכילוב' לקיצור משך ההמתנה לביקור וטיפול בבית החולים".

נושאים קשורים:  חדשות,  סרטן,  קיצור תורים,  שירות,  מהפכת שירות,  המרכז הרפואי איכילוב-תל אביב
תגובות