חדשות

המאבק באלימות: בתי החולים החלו לצייד את המאבטחים במצלמות גוף

ההערכה היא כי תיעוד באמצעות המצלמות יגרום להרתעה, יסייע במניעת אירועי אלימות במרכזים הרפואיים ויאפשר העמדה מהירה יותר לדין של מפירי סדר

מאבטחים עם מצלמות גוף ב"פדה-פוריה"

בתי החולים החלו לרכוש מצלמות גוף עבור המאבטחים שלהם. ההרתעה והתיעוד יסייעו, כך מעריכים, במניעת אירועי אלימות ואירועים חריגים אחרים בשטח המרכזים הרפואיים.

בין הראשונים להצטייד במצלמות הגוף למאבטחים היה גם המרכז הרפואי ממשלתי ע"ש פדה בפוריה.  המטרה במהלך זה, מסר בית החולים, למנוע תקריות של אלימות מילולית או פיזית והתיעוד יאפשר העמדה מהירה יותר לדין של מפירי סדר.

"אנו מעריכים שהשימוש במצלמות גוף יתרום לגישה שירותית יותר של המאבטחים כלפי קהל המבקרים והמטופלים, בדיקה מעמיקה יותר של תלונות נגד המאבטחים והגברת תחושת הביטחון של כלל עובדי המרכז הרפואי", מסרו ב"פדה-פוריה".

אחד מאירועי האלימות החמורים בבתי חולים בישראל התרחש בשבוע שעבר כאשר מטופל תקף רופא במיון בבית החולים הדסה הר הצופים וניסה לחנוק אותו. אתמול (א'), לאחר שהיה נתון במעצר, החליטה המשטרה להגיש נגדו כתב אישום.

נושאים קשורים:  אלימות נגד צוות רפואי,  בתי החולים בישראל,  מצלמות גוף,  מאבטחים,  תיעוד מפירי סדר,  חדשות,  המרכז הרפואי "ברוך פדה" בפוריה
תגובות
14.08.2018, 07:55

וגז פלפל לכל אנשי הצוות

אנונימי/ת
14.08.2018, 13:45

עדיף ללמוד הגנה עצמית