חדשות

במרכז הרפואי לגליל מערבי נפתחה יחידת מיון ילדים חדשה

ד"ר איתמר מונצק, שנבחר לנהל את מלר"ד ילדים: "בשנים האחרונות חלה עלייה של עשרות אחוזים בשיעור הפניות למיון ילדים במרכז הרפואי בנהריה"

ד"ר איתמר מונצ'ק. ""החזון שלנו הוא להעניק רפואה דחופה לילדים עד גיל 18 בסטנדרטים עולמיים"

ד"ר איתמר מונצ'ק זכה במכרז לתפקיד מנהל מיון ילדים במרכז הרפואי לגליל בנהריה. זו יחידה חדשה שנפתחה בבית החולים לאחר שעד כה היה מיון הילדים חלק בלתי נפרד מהמחלקה לרפואה דחופה הכללית.

ד"ר מונצ'ק היה בארבע השנים האחרונות רופא בכיר לרפואה דחופה בבית החולים בנהריה. הוא בן 48, נשוי + 3, חבר קיבוץ יחיעם שהתמחה ברפואת ילדים במרכז הרפואי וולפסון בחולון והתמחות על ברפואה דחופה ילדים במרכז הרפואי שיבא, שם עבד כחמש שנים.

עם כניסתו לתפקידו החדש, אמר ד"ר מונצ'ק: "החזון שלנו הוא להעניק רפואה דחופה לילדים עד גיל 18, בסטנדרטים עולמיים, כמו במרכזים הרפואיים הגדולים במדינה. לפנינו עומדים אתגרים גדולים הכוללים הקמת צוות סיעודי ייעודי המתמחה בעבודה דחופה עם ילדים, תוך עיבוי הצוות הרפואי. אני משוכנע שיחד עם הנהלת המרכז הרפואי נשיג את היעדים שהצבנו בפנינו".

בשנים האחרונות, ציין, חלה עלייה של עשרות אחוזים בשיעור הפניות למיון ילדים במרכז הרפואי בנהריה, עם מקרים מורכבים ביותר ובהם הרעלות קשות, טראומות קשות ומחלות כרוניות מולדות. "מכלול המקרים הללו מאפשר לצוות הרפואי לשאוף להכניס למיון ילדים טכנולוגיות ונורמות טיפול חדשות, כמו אולטרסאונד ליד מיטת החולה, ביצוע פעולות כואבות תחת טשטוש או גז צחוק ושימוש בליצנים רפואיים".

ד"ר מונצ'ק הודה להנהלת המרכז הרפואי ומנהלו ד"ר מסעוד ברהום, "על היוזמה החשובה של פתיחת יחידה ייעודית ומיוחדת למיון ילדים". ד"ר ברהום בירך אותו עם כניסתו לתפקיד.

נושאים קשורים:  ד"ר איתמר מונצ'ק,  מלר"ד ילדים,  חדשות,  רפואה דחופה,  פרופ' מסעד ברהום,  המרכז הרפואי לגליל בנהריה
תגובות
09.08.2019, 09:28

בשעה טובה ! איתמר! סמיון

איתמר יא פנתר! כל הכבוד ובהצלחה!!

09.08.2019, 10:37

איתמר, המון בהצלחה!

09.08.2019, 11:59

כל הכבוד איתמר, אלוף אמיתי!

מזל טוב איתמר!!
כל הכבוד!

שיהיה לך המון בהצלחה .

בהצלחה