משרד הבריאות מסתיר מהציבור ממצאי סקר שערך, המעלים תמונה לא מחמיאה של חוסר שביעות רצון הציבור משירותי המשרד, כך דיווחה השבוע מיטל יסעור בית אור ב"ישראל היום". הסקר מראה "שביעות רצון בינונית עד נמוכה" נאמר בדיווח. השתתפו בו כ-1,100 פונים ליחידות השונות של המשרד - רוקחות, פניות הציבור, פסיכולוגים ועוד.
עוד בעניין דומה
הציון הנמוך ביותר ניתן על ידי מי שפנו למחלקה לתלונות הציבור. לעומת זאת ניתנו ציונים גבוהים יותר לעובדי יחידות המשרד במקצועות הבריאות - רופאים, רוקחים, פסיכולוגים. שביעות הרצון של "אוכלוסיות מיוחדות" נמוכה מאוד: רק 43% מרוצים או מרוצים מאוד מהשירות ומתלוננים בעיקר על "סגירת מעגל הטיפול והשירות מעובדי המשרד". נתוני הפונים לאגף האחראי לאישור ציוד רפואי (אמ"ר) גילו שביעות רצון רבה – 95% מרוצים או מרוצים מאוד. שביעות הרצון מאגף הרוקחות במגמת ירידה – 46% מהפונים היו מרוצים מהשירות שקיבלו. בדיווח צוין כי דוברות המשרד סירבה למסור את הנתונים. הנימוק: "הסקר הוא כלי פנימי לשיפור עבור יחידות המשרד בלבד ומדובר במדיניות הנמצאת בשלבי עיצוב".