חדשות

אות הוקרה בינלאומי הוענק באוסטרליה למומחה לטיפול נמרץ מ"הדסה עין כרם"

פרופ וורנון ואן הרדין זכה להוקרה על תרומתו ועבודתו הקלינית והמדעית מטעם המכללה לרפואת טיפול נמרץ באוסטרליה וניו זילנד

פרופ' ואן הרדין בקבלת אות ההוקרה, אוסטרליה. "פרס נהדר עבור קריירה רבת שנים ברפואה דחופה"

פרופ' ורנון ואן הרדין, המשמש בשבע השנים האחרונות כמנהל היחידה לטיפול נמרץ כללי במרכז הרפואי הדסה עין כרם, מומחה בהרדמה וברפואה פנימית, זכה לאות הוקרה בינלאומי על עבודתו הקלינית והמדעית בתחום הטיפול הנמרץ, שהעניקה לו המכללה לרפואת טיפול נמרץ באוסטרליה.

פרופ' ואן הרדין עבד באוסטרליה שני עשורים ותרם משמעותית לשינוי פני הרפואה הדחופה באזור עולם זה טרם עלה לישראל והצטרף ל"הדסה". אוסטרליה היתה המדינה הראשונה בעולם שהציעה הכשרה רשמית ספציפית של רופאים בתחום הטיפול הנמרץ בעזרתו של פרופ' ואן-הרדין.

פרופ' ואן הרדן הציל חייהם של אינספור מטופלים שהגיעו לטיפול נמרץ ב"הדסה" במצב רפואי קשה מאוד. הוא היה פעיל מרכזי בהקמתה של המכללה לרפואת טיפול נמרץ באוסטרליה ובניו זילנד College of Intensive Care Medicine) CICM), מוסד שאחראי על ההכשרה וקביעת הסטנדרטים המקצועיים בהתמחות בתחום טיפול נמרץ באוסטרליה. בנוסף להכשרת מאות רופאים המתמחים בתחום הזה הוא גם הגוף המייצג של כ-700 מומחים באוסטרליה, ניו זילנד והונג קונג.

אות ההוקרה הוענק לו על ידי נשיא ה-CICM בטקס חגיגי שהתקיים בעיר קיירנס, במהלך הכנס המדעי השנתי של הארגון והודגשה בו תרומתו הרבה של פרופ' ואן-הרדין למומחיות בתחום הטיפול הנמרץ לצד ההכרה בעבודתו הקלינית והמדעית ובהובלת ההכשרה של המתמחים בתחום הזה.

פרופ' ואן הרדין מסר: "אני גאה בהוקרה שניתנה לי על ידי המכללה לרפואה לטיפול נמרץ באוסטרליה וניו זילנד. המדליה שבה זכיתי היא אירוע של פעם בחיים ופרס נהדר עבור קריירה רבת שנים ברפואה דחופה, טיפול בחולים המורכבים ביותר והכשרה של דור המומחים הבא לעשות אותו הדבר".

נושאים קשורים:  פרופ' ורנון ואן הרדין,  אות הוקרה,  טיפול נמרץ,  אוסטרליה,  ניו זילנד,  חדשות,  המרכז הרפואי "הדסה"
תגובות
15.09.2019, 20:19

ופא חוקר מרדים ואציל נפש
זכינו יחד עם כל הישראלים