חדשות

נחנך המיון החדש בביה"ח השרון | גם "משגב לדך" יעבור שדרוג

המיון החדש והמעוצב בבית החולים השרון מאפשר יותר פרטיות לכל חולה | עשרות מיליוני שקלים יושקעו בשיפוץ המרכז הרפואי הוותיק משגב לדך בירושלים

המלר"ד החדש בשרון. יותר פרטיות למטופלים. צילום: דוברות בית החולים

בבית החולים השרון בפתח תקווה מקבוצת הכללית חנכו לאחרונה את המחלקה לרפואה דחופה לאחר שעבודות השיפוץ בה הסתיימו. המיון החדש והמשופץ מאפשר יותר פרטיות לכל חולה תוך שימת דגש על עיצוב, אווירה וחוויה אישית.

במיון החדש חלל מעוצב למטופלים, עמדות חכמות לרופאים ולאחיות, שטחי המתנה מזמינים ונעימים, מערכות גז וחשמל חדשות ומתקדמות.

ד"ר איתן חבר, מנהל בית החולים השרון, מסר: "המחלקה לרפואה דחופה ב'שרון' זוכה מדי שנה בסקרי שביעות רצון גבוהים ב'כללית' ובמשרד הבריאות. כעת, לצד הטיפול הרפואי, המקצועי והאיכותי, יינתן שירות במחלקה החדשה ובתנאים משודרגים שיהפכו את חווית הלקוח לנעימה יותר".

גם המרכז הרפואי הירושלמי הוותיק משגב לדך, הנמצא בבעלות קופת חולים מאוחדת מאז 2001, יעבור בחודשים הקרובים שיפוץ משמעותי במסגרתו יושקעו עשרות מיליוני שקלים בשדרוג המוסד הרפואי. מתיחת הפנים תתקיים במסגרת העברת הניהול לרשת המרכזים הרפואיים הפרטיים "מדיקה", הנמצאת אף היא בבעלות חלקית של "מאוחדת", אך ימשיך לפעול באופן ציבורי.

מנכ"לית "מאוחדת", סיגל רגב רוזנברג, מסרה: "בית החולים ימשיך לפעול באופן ציבורי ולשרת בראש ובראשונה את מבוטחי 'מאוחדת', שרגילים להגיע למוסד הוותיק והאהוב שנמצא בלב ליבה של שכונת קטמון הירושלמית ומשרת אותם נאמנה כבר שנים רבות.

"המהלך נועד בראש ובראשונה על מנת לאפשר למבוטחי הקופה ליהנות ממרכז רפואי חדשני ומתקדם ולשדרג את השירותים הרפואיים שניתנים בו. אני שמחה מאוד על השותפות עם 'מדיקה', שכבר הוכיחה את היכולות שלה והציבה רף חדש לשירותי בריאות במרכז הארץ ובצפון. עכשיו מגיע גם לתושבי ירושלים והסביבה ליהנות מחוויית טיפול אחרת".

נושאים קשורים:  בית החולים השרון,  בית החולים "משגב לדך",  ד"ר איתן חבר,  סיגל רגב רוזנברג,  קופת החולים מאוחדת,  שירות בריאות כללית,  חדשות
תגובות
אנונימי/ת
29.03.2022, 18:38

רק דבר אחד לא מופיע בשום מקום, ואולי יש סיבה לכך: חלק נקר מהמטופלים יועברו למשגב לדך מ״הדסה״. בית החולים ה״דגל״ של ירושלים, שגם ככה גוסס מחוסר פעילות יעילה, במקום לעלות תפוקה, מבריח מטופלים למקום קטן, טיפה מחוץ לזרקאורים. מעניין למה?