מינויים

מינוי בכללית: ראש אגף טכנולוגיות רפואיות ובריאות דיגיטלית

ד"ר לילך צולר שמונתה לתפקיד תוביל את קביעת ויישום מדיניות הכללית בתחום בחירה והטמעה של טכנולוגיות רפואיות חדשות ומערכות מתקדמות לאבחון וטיפול רפואי בחטיבת בתיה"ח

ד"ר לילך צולר, ראש אגף טכנולוגיות רפואיות ובריאות דיגיטלית בחטיבת בתיה"ח בכללית. צילום: רובי קוטר

מינוי חדש: ד"ר לילך צולר מונתה לראש אגף טכנולוגיות רפואיות ובריאות דיגיטלית בחטיבת בתי החולים בשירותי בריאות כללית. במסגרת תפקידה תוביל ד"ר צולר את קביעת ויישום מדיניות הכללית בתחום חיזוי, בחינה, בחירה והטמעה של טכנולוגיות רפואיות חדשות ומערכות מתקדמות לאבחון וטיפול רפואי.

ד"ר צולר, בוגרת הפקולטה לרפואה בטכניון, היא מומחית ברפואת עור ומין עם התמחות על במינהל רפואי ועם תואר MBA במסלול מערכות בריאות ופארמה. כמו כן, היא חברה נבחרת בוועד המנהל של החברה לאיכות ברפואה.

בשנים האחרונות כיהנה ד"ר צולר כמנהלת רפואית מחוזית של מחוז חיפה וגליל מערבי המונה כ-785,000 מבוטחי "כללית". קודם לכן כיהנה כסגנית מנהל מרחב חיפה, גליל מערבי ומרכז רפואי כרמל.

במסגרת תפקידה החדש תהיה צולר אחראית על מדיניות הכללית בתחום הדימות והמידע הדימותי, ותוביל את המדיניות והיישום של כלל המהלכים הדיגיטליים בחטיבת בתי החולים, כולל ייזום תהליכים ופתרונות מבוססי בינה מלאכותית והטמעתם, פיתוח תשתיות ויישומים מבוססי ביג דאטה, גיבוש תפיסת "בתי החולים החכמים" והובלת מהלכים לפיתוח תשתיות נדרשות לטובת מימוש תפיסה זו.

נושאים קשורים:  מינויים,  חדשות,  ד"ר לילך צולר,  שירותי בריאות כללית
תגובות
אנונימי/ת
22.01.2024, 20:32

הרבה רופאים משקיעים שנים בלימודים והתמחות והמדינה משקיעה בהם
ובסוף בורחים מהרפואה לניהול.
בכל קופה יש עשרות רופאים מנהלים והמספרים עולים כל הזמן.
אם כל רופא כזה יתן יומיים בשבוע במרפאה או בית חולים
נצמצם את המחסור הגובר ברופאים .
ומזל טוב ל לילך
זה לא אישי כמובן

אנונימי/ת
22.01.2024, 22:14

נהדרת, עזרה ךקדם תהליכים במחוז, ברגישות וענווה. מינוי ראוי